PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | 6 | nr 2 | 64--75
Tytuł artykułu

Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń - porównanie danych rzeczywistych z ocenami pośredników finansowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Influence of Financial Crisis on Insurance Sales - Comparison of Actual Data and Financial Intermediary Opinions
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jaki wpływ na rynek ubezpieczeń ma obecna sytuacja gospodarcza? Jakie tendencje dominują na polskim rynku ubezpieczeniowym? I jak na to wszystko patrzą i reagują pośrednicy finansowi? W dalszej części artykułu podjęto próbę analizy najnowszych wyników polskiego rynku ubezpieczeń z uwzględnieniem elementów świadczących o kryzysie na rynkach finansowych oraz zaprezentowano wyniki badań dotyczących pracy pośredników finansowych w dobie kryzysu finansowego. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Tom
6
Numer
Strony
64--75
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
autor
  • Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Bibliografia
  • "Biuletyn roczny. Rynek ubezpieczeń" 2008.
  • "Biuletyn kwartalny. Rynek ubezpieczeń" 2009, nr 4.
  • Monkiewicz J., Gąsiorkiewicz L., Hadyniak B., Zarządzanie finansami ubezpieczeń, Poltext, Warszawa 1999.
  • Sangowski T. (red.), Ubezpieczenia gospodarcze, Poltext, Warszawa 1998.
  • Wyniki finansowe towarzystw ubezpieczeniowych w 2008 i 2009 r, Główny Urząd Statystyczny.
  • http://www.gu.com.pl/.
  • http://www.knf.gov.pl/.
  • http://www.piu.org.pl/.
  • http: //www.ubezpieczenie.com .pl/.
  • http://www.stat.gov.pl/.
  • http://www.tns-global.pl/.
  • http: //www .analizy .pl/.
  • http://www.aviva.pl/.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171315717

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.