Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Jedną z głównych funkcji systemu zarządzania wiedzą jest dostarczanie użytkownikowi informacji, która po przetworzeniu umożliwia podejmowanie skuteczniejszych decyzji. W związku z tym niezwykle ważnym elementem koncepcji zarządzania wiedzą są systemy informatyczne.Pełnią one jednak jedynie funkcję wspomagającą zarządzanie wiedzą w organizacji, a nie zarządzają. Wiedza, jak na razie, pozostaje w gestii ludzi(abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
- Alter S., Information Systems: A Management Perspective, 2nd ed. Benjamin/Cummings Publishing 1996.
- R. van der Spek, A. Spijkervet, Knowledge Management: Dealing Intelligently with Knowledge w: Liebowitz & Wilcox (red.): Knowledge Management and Its Integrative Elements, CRC Press, 1997.
- Jakub J. Brdulak, Wspólnoty praktyków, Businessman Magazine, Wydawnictwo Business Press Sp. z o.o., sierpień 2003.
- e:kms empolis knowledge management suite, firma Empolis, styczeń 2004, (materiały wewnętrzne)
- Klatt J., mySAP Enteprise Portal, SAP Polska, styczeń 2004, (materiały wewnętrzne).
- Mierzejewska B., Czym (nie) jest zarządzanie wiedzą? , e-mentor, 1/2004.
- Sobczak A., Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie wiedzą w instytucjach sektora publicznego, http://egov.pl/km/index.php 15.02.2002.
- Staniszkis W., Zarządzanie wiedzą wspomagające tworzenie projektów funduszy strukturalnych UE, Rodan System, KM.2003, Warszawa, 31 III 2003 (materiały konferencyjne).
- Winslow C., W. Bramer, Future Work: Putting Knowledge to Work in the Knowledge Economy, The Free Press, 1994.
- www.iekspert.pl 15.03.2004
- www.pyton.com.pl 15.03.2004
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171316603