Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Chiny, mając na celu wsparcie rozwoju edukacji online, rozpoczęły w 2002 r. wdrażanie narodowego projektu "Rozwój systemu akredytacji procesów kształcenia online". System ten składa się z trzech elementów: systemu akredytacji instytucji edukacyjnych, systemu akredytacji kierunków studiów i systemu akredytacji kursów online. Biorąc pod uwagę fakt, że jakość kształcenia online zależy zarówno od budowy kursu, jak i od jakości pracy nauczyciela, postanowiono, że schemat oceny będzie tworzony oddzielnie dla każdego z tych elementów. Niniejszy artykuł jest raportem z badań nad metodologią, oceną procesu wdrażania i rezultatów systemu akredytacji.
Twórcy
Bibliografia
- Huang R., Zhang J., Y. Dong, Four Key Taches On E-Education Process Essay, China Educational Technology, 2003.
- Luo X. Research and Design of Web-based Course Quality, [w:] Thesis for Master Degree, Beijing Normal University, 2002.
- Meng Q., Explain of ISO 9000 Standards, China Petrochemical Press, 2000.
- Huang R., Practice Report of Collaborative Learning, Beijing Normal University, 2003.
- Huang R., Dong Y., J. Zhang, Design of Learning on Web Based on Learning and Study Strategies for Students [w:] e-Education Research, 2003.
- Dong Y., R. Huang, Simple Analysis of Distance Instructional Models on the Net, Central Radio & TV University Press, GCCCE, 2002.
- http://www.webcl.net.cn
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171316995