Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Technologia komputerowa umożliwia wykorzystanie narzędzi niedostępnych w tradycyjnych formach nauczania. Do najbardziej znanych należą obiekty multimedialne, stosowane głównie jako uzupełnienie warstwy tekstowej. Stanowią one nie tylko o atrakcyjności formy kursu e-learningowego, ale przede wszystkim są pomocne w procesie przekazywania założonych treści merytorycznych. Artykuł koncentruje się na klasyfikacji i przeglądzie obiektów multimedialnych najczęściej spotykanych w polskich kontentach e-learningowych, przybliżając też spełniane przez nie role. (abstrakt oryginalny)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
- Muzio J. A., Heine T., Mundell R.: Experiences With Reusable E-learning Objects. From Theory to Practise, Internet and Higher Education, No 5/2002.
- South J. B., Monson D. W.: A university-wide system for creating, capturing and delivering learning objects, w: D. A. Wiley (Ed.): The instructional use of learning objects. Publikacja dostępna pod adresem: http://reusability.org/read/chapters/south.doc.
- Zając M.: Reusable Learning Objects - czyli jak efektywnie przygotować materiały do kształcenia online, e-mentor, nr 1/2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171317039