Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Jak pokazują badania przeprowadzone w Katedrze Teorii Zarządzania SGH, inwestorzy strategiczni są oceniani przez blisko 75% menedżerów jako istotne źródło wiedzy dla przedsiębiorstwa, z drugiej strony zaś - przejęte przedsiębiorstwa tylko w 20% przypadków uznawane są za wartościowe źródło wiedzy. Co oznaczają te wyniki dla Spedpolu - firmy przechodzącej obecnie proces fuzji ze znacznie mniejszym polskim oddziałem swojego inwestora - grupy Schenker? Jakie wyzwania dla zarządzania wiedzą stoją przed Spedpolem? Czy Schenker Polska będzie źródłem wiedzy dla Spedpolu, czy może wręcz odwrotnie? Czy uda się skutecznie wykorzystać potencjał wiedzy tkwiący w obu organizacjach? (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171317071