Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Paradigms of Entrepreneurship
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono minimalny pakiet pojęć związanych z przedsiębiorczością, zastanawiano się, co może być kluczem do sukcesu, oraz które czynniki, w tak zmiennym otoczeniu mogą być istotne w podejmowaniu strategicznych decyzji. (abstrakt oryginalny)
In the article the minimal package of the notions associated with the entrepreneurship was described, they were thinking, what could be the key to success, and which factors, in such changeable surroundings can be essential in taking strategic decisions. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
25--33
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości
Bibliografia
- [1] Blikle A.J., Doktryna jakości, książka in statu nascendi udostępniona w domenie publicznej 28.02.2009.
- [2] Budzyński W., Wizerunek firmy. Kreowanie, zarządzanie, efekty, Wydawnictwo POLTEX, Warszawa 2002.
- [3] Drucker P.F., Zarządzanie w czasach burzliwych, Czytelnik Kraków 1995.
- [4] Drucker P.F., Innowacje i przedsiębiorczość. Praktyka i zasady, PWE Warszawa 1992.
- [5] Drucker P.F., Natchnienie i fart czyli Innowacja i Przedsiębiorczość, Studio EMKA, Warszawa 2004.
- [6] Krupski R., Reputacja, wizerunek firmy jako ważny zasób strategiczny, Prace Naukowe WWSZiP T. 20, Wałbrzych 2012.
- [7] Mroczko F., Zarządzanie jakością, WWSZiP Wałbrzych 2012.
- [8] Penc J., Innowacje i zmiany w firmie. Transformacja i sterowanie rozwojem przedsiębiorstwa, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1999.
- [9] Słownik współczesnego języka polskiego, Reader's Digest Przegląd Sp. z o.o., Warszawa 1998.
- [10] Targalski J., Przedsiębiorczość i zarządzanie, Wydawnictwo C. H. Beck, Warszawa 2003.
- [11] [http://www.moznainaczej.com].
- [12] [http://mfiles.pl/index.php/Jakość].
- [13] [http://isap.sejm.gov.pl].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171321531