PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 32 | 39--47
Tytuł artykułu

Analiza rynku spotkań biznesowych w 2011 roku odbywających się poza obszarem aktywności Convention Bureaux w Polsce

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Analysis of the Market for Business Conventions in 2011 Taking Place Beyond the Area of Activity of Convention Bureaux in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Convention Bureaux to wyspecjalizowane organizacje zajmujące się rozwojem, promocją i marketingiem turystyki biznesowej w państwie, regionie lub mieście. W Polsce coraz więcej miejscowości aspiruje do miana centrów biznesowych. W artykule przedstawiono informacje o zorganizowanych spotkaniach biznesowych w wybranych województwach Polski w 2011 roku. Charakterystyka ilościowo-jakościowa ukazuje możliwości, które stawia przemysł spotkań w ramach współpracy regionalnej i lokalnej dającej możliwość realizacji celów i zadań polityki turystycznej.(abstrakt oryginalny)
EN
Convention bureaux are specialised organisations dealing with development, promotion and marketing of business tourism in the state, region or town. In Poland, more and more localities aspire to the name of business centres. In his article, the author presented information on the organised business conventions in the selected provinces of Poland in 2011. The quantitative and qualitative characteristics show the opportunities posed by the convention industry within the framework of regional and local cooperation providing an opportunity to meet the tourist policy's objectives and tasks.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
39--47
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie
Bibliografia
  • Adler R.B., Rosenfeld L.B., Towne N. (1998), Proctor II R.F. Interplay. The Process of Interpersonal Communication, Harcourt Brace College Publishers, For Worth 1998
  • Celuch K., Davidson R. (2011), Better Business Results Through Motivational Experiences and Incentive Travel, Vistula University, Site, Warsaw.
  • Celuch K. (2012): Raport Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce 2012, Polska Organizacja Turystyczna, Warszawa
  • Davidson R., Cope B. (2003), Business Travel, Polish Tourist Organization, Warsaw.
  • Myers G.E., Myers M.T. (1998), The Dynamics of Human Communication. A Laboratory Approach, McGraw-Hill, New York.
  • Hofstede G., Hofstere G. J. (2008), Kultury i organizacje, PWE, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171321937

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.