PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Marketing | 109--119
Tytuł artykułu

Otoczenie prawne a działalność reklamowa na przykładzie wybranych rynków w Polsce

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł ma na celu odpowiedź na pytanie: jakie podstawowe akty prawne regulują działalność firm w zakresie reklamy? Można go traktować jako swoistego rodzaju inwentaryzację, przegląd współczesnych aktów prawnych w dziedzinie różnych rodzajów reklamy w odniesieniu do wybranych rynków i branż w Polsce. (fragment tekstu)
EN
The article is to answer the question which acts of law are fundamental for regulation if corporate activity in advertising. The paper is a specific inventory - a digest of contemporary acts of law related to various types of advertising with reference to selected Polish markets and sectors. The article provides supplementary material for a course in Marketing Management. (original abstract)
Twórcy
  • Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
Bibliografia
  • Blythe J., Komunikacja marketingowa ,Warszawa. 2002.
  • Budzyński W., Reklama, techniki skutecznej perswazji, Warszawa 1999.
  • Dz. U. nr 44, poz. 204 z późniejszymi zmianami.
  • Dz. U. nr 7, poz. 34 ze zmianami.
  • Dz. U. nr 47, poz. 211.
  • Gierszewska G., M. Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, Warszawa 1997.
  • Kall J., Reklama, Warszawa 1995.
  • Nowacki R., Strużycki M., Reklama w przedsiębiorstwie, Warszawa 2002.
  • Raport "Outdoor 2005", "Media&Marketing" czerwiec 2005.
  • Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z 14 grudnia 1994 r., Dz. U. nr 15, poz. 140 ze zmianami.
  • Sztucki T., Promocja reklama, aktywizacja sprzedaży, Warszawa 1995.
  • Ustawa z 10 października 1982 o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i nadzorze farmaceutycznym, Dz. U. nr 105, poz. 452.
  • Ustawa o drogach publicznych z 21 marca 1985 r., Dz. U. nr 14, poz. 60 ze zmianami.
  • Ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z 12 czerwca 2003 r., Dz. U. nr 75, poz. 690 ze zmianami oraz Ustawa o ochronie przyrody z 16 października 1991 r., Dz. U. nr 162, poz.1568.
  • Ustawa o ochronie dóbr kultury, art. 27 z 15 lutego 1962 r., Dz. U. nr 98, poz. 1150.
  • Ustawa prawo budowlane z 7 lipca 1994 r., art. 3, Dz. U. nr 207, poz. 2016 ze zmianami.
  • Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, Dz. U. nr 147, poz. 1231 ze zmianami.
  • Ustawa z 26 października 1982 o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Dz. U. nr 35, poz. 230 z późniejszymi zmianami.
  • Ustawa z 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych, Dz. U. nr 68 poz. 341.
  • Ustawa z dnia 31 marca 2000 r. o zmianie ustawy o radiofonii i telewizji i ustaw) o języku obcym, nr 60 z 2001 r., poz. 610.
  • Wiktor J.W., Promocja system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Warszawa 2001.
  • www.ams.pl.
  • www.igrz.com.pl.
  • www.mediawatch.pl.
  • www.pbrz.com.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171322007

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.