PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 355 Usługi 2014 Branżowe i menedżerskie aspekty rozwoju usług | 207--217
Tytuł artykułu

Usługi medyczne i ich komunikowanie w Internecie, czyli kreowanie popytu na rynku B2C

Warianty tytułu
Medical Services and Their Communication in the Internet - Creating a Demand for B2C Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Chociaż świadomość potrzeby prowadzenia działań marketingowych w obszarze usług medycznych istnieje od dawna1, współcześnie jednak komunikacja z klientem nabiera szczególnego znaczenia. Jest to zdeterminowane faktem, iż komunikacja marketingowa oraz kreowanie popytu są ze sobą nierozerwalnie związane2. Istotne znaczenie ma Internet, który umożliwia szybkie znalezienie, zestawienie oraz porównanie ofert różnych dostawców3. W artykule podjęto próbę diagnozy stopnia wykorzystania klasycznego narzędzia e-commerce, to jest strony internetowej, w kreowaniu popytu na rynku usług medycznych.(abstrakt oryginalny)
EN
Though the awareness of the need of marketing activities in the area of medical services has been for a long time, customer communication is of particular importance nowadays. It is determined by the fact that marketing communication and the creation of demand are inextricably connected with each other. Internet, which allows users to find and compare the offers of different suppliers in a very quick way, is very important in this process. This article attempts to diagnose the degree of use of classical tools of e-commerce in the process of creating market demand for medical services.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • Baker S., Bass M., New Consumer Marketing, John Willey & Sons, Chichester 2003.
  • Health at a Glance 2009. OECD Indicators, OECD, http://www.oecd.org/about/publishing/corrigenda.htm.
  • Keillor B.D. (ed.), Marketing in the 21st Century. Company and Customer Relations, Praeger Publishers, Westport 2007.
  • Sahaf M.A., Marketing. Making Decisions for Strategic Advances, Prentice-Hall, New Delhi 2008.
  • Winston W.J. (red.), Marketing Ambulatory Services, Haworth Press, New York 1985.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171322705

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.