PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 355 Usługi 2014 Branżowe i menedżerskie aspekty rozwoju usług | 218--227
Tytuł artykułu

Określenie perspektyw rozwoju usług w Internecie na podstawie analizy zachowań segmentu młodych doros- łych

Warianty tytułu
The Analysis of Growth Opportunities Services Provided in the Internet on the Basis of Current Behavior of the Young Adults Segment
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł powstał na podstawie analizy wyników badania przeprowadzonego w 2012 r. przez L. Gracza i I. Ostrowską, dotyczącego zachowań nabywczych osób z segmentu młodych dorosłych (18-29 lat) w Internecie. Przedstawiono analizę szans wzrostu sprzedaży poszczególnych rodzajów usług świadczonych przez Internet na podstawie obecnych zachowań segmentu młodych dorosłych oraz ich opinii o tym miejscu zakupu.(abstrakt oryginalny)
EN
The paper is based on the analysis of results of the research carried out in 2012 by L. Gracz and I. Ostrowska on the purchasing behavior of the segment of young adults (18-29 years old) in the Internet. The paper presents the analysis of growth opportunities of specific types of services provided in the Internet on the basis of current behavior of the segment of young adults and their opinion about the place of purchase.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • CBOS, Komunikat z badań. Korzystanie z Internetu, Warszawa, czerwiec 2012.
  • Cyganek M., Z satysfakcją samoobsłużony, "Marketing w Praktyce" 2005, nr 3.
  • Eurostat: Youth in Europe 2009.
  • Jaciow M., Wolny R., Polski e-konsument. Typologia, zachowania, Helion, Gliwice 2011.
  • Mazurkiewicz P., Wolak D., Przybywa e-handlowców, "Rzeczpospolita", 25.06.2012.
  • Mindur M., Transport w erze globalizacji gospodarki, Instytut Technologii i Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa 2010.
  • Mitręga M., Marketing relacji - teoria i praktyka, CeDeWu, Warszawa 2005.
  • Rocznik Demograficzny 2012, GUS, Warszawa 2012.
  • Rosa G., Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług, [w:] Współczesna ekonomika usług, red. S. Flejterski, A. Panasiuk, J. Perenc, G. Rosa, PWN, Warszawa 2005.
  • Rosa G., Konkurencja na rynku usług transportowych, C.H. Beck, Warszawa 2013.
  • Społeczeństwo informacyjne w Polsce. Wyniki badań statystycznych z lat 2008-2012, GUS, Warszawa 2012.
  • Wojtyna A., Czy tradycyjna ekonomia pozwala zrozumieć "Nową gospodarkę", [w:] Nowa gospodarka i jej implikacje dla długookresowego wzrostu w krajach posocjalistycznych, red. G. Kołodko, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, Warszawa 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171322707

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.