PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | 1 | 109--119
Tytuł artykułu

Wizerunek biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Białej Podlaskiej na podstawie badań przeprowadzonych wśród studentów

Warianty tytułu
The Image of the Library of the Pope John Paul II State Higher Vocational School in Biala Podlaska on the Basis of the Results of the Questionnaire Survey
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nadrzędnym celem działalności współczesnych bibliotek jest dążenie do optymalnego zaspokojenie rzeczywistych i potencjalnych potrzeb użytkowników. To właśnie czytelnik stanowi oś wszelkich procesów bibliotecznych od gromadzenia i opracowania poprzez przechowywanie, udostępnianie i działalność informacyjną. Zadowolenie czytelnika, satysfakcjonujące spełnienie jego oczekiwań stawianych systemowi biblioteczno-informacyjnemu jest warunkiem utrwalania dobrej opinii o bibliotece i kształtowania jej pozytywnego wizerunku. W celu poznania opinii użytkowników Biblioteki PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przeprowadzono badania ankietowe, wyniki których przedstawia poniższy raport, omawiający te obszary działalności biblioteki, które w głównej mierze kształtują o niej opinię: warunki lokalowe, dostęp do księgozbioru i informacji, organizację zbiorów i warsztatu informacyjnego.(abstrakt oryginalny)
EN
Satisfying real and potential needs of library members is a top priority of contemporary libraries. It is a user who is the centre of all library activities ranging from collecting and processing new materials to storing books, making them available to readers and providing information services. Library patron's satisfaction, when the expectations towards the libraryinformation system are met, is a key factor in reinforcing a good reputation of the institution and creating its positive image. In order to get acquainted with the opinion of the library users of the State Higher Vocational School Library in Biała Podlaska, a questionnaire survey has been carried out. Its results are outlined in the following report which focuses on the library features, such as library space, access to library holdings and information database, the organization of book collections and information resources, which help to mould the readers' opinion about the institution. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Tom
1
Strony
109--119
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. Andrejów-Kubów A., Podgórska M. (2002), "Praca na froncie" jako droga do tworzenia wizerunku biblioteki. W: Marketing i jakość usług bibliotek akademickich: Ogólnopolska IV Konferencja Bibliotek Niepublicznych Szkół Wyższych. Wrocław, 9-11 maja 2002 roku (red.) S. Kubów, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP, Wrocław. s. 13-19.
  • 2. Kubów S. (2002), Wizerunek biblioteki szkoły wyższej w jej bezpośrednim otoczeniu. W: Marketing i jakość usług bibliotek akademickich: Ogólnopolska IV Konferencja Bibliotek Niepublicznych Szkół Wyższych. Wrocław, 9-11 maja 2002 roku (red.) S. Kubów, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP, Wrocław. s. 61-68.
  • 3. Ząbroń B. (2004), Wizerunek współczesnej biblioteki. W: Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Poznań. s.133-139.
  • ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171323939

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.