PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 72 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian | 51--61
Tytuł artykułu

Absolwenci jako podmiot badań marketingowych polskich uczelni

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Graduates as a Subject of Marketing Research of Polish Universities
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest zaprezentowanie wybranych aspektów zyskującej obecnie na znaczeniu problematyki badania losów absolwentów uczelni. Szczególną uwagę zwrócono na wynikające z nich korzyści, bariery, metodykę. W artykule wykorzystano publikacje prasowe, informacje będące efektem wymiany doświadczeń uczelni na konferencjach naukowych oraz zawarte na stronach internetowych uczelni.(abstrakt oryginalny)
EN
The objective of the paper is to present selected aspects of the situation of universities' graduates, which is gaining in importance. Particular attention is paid to the benefits of the research, their barriers and methodology. The paper uses press releases, information gained at scientific conferences and from the websites of the universities.(original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Bibliografia
  • H. Hall, Badania marketingowe w szkołach wyższych - obszary, techniki, korzyści, w: Marketing w szkole wyższej. Przemiany w orientacji marketingowej, red. G. Nowaczyk, Wyd. WyŜszej Szkoły Bankowej w Poznaniu, w druku.
  • R. Mącik, Możliwości wykorzystania Internetu w badaniach marketingowych, "Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu" nr 9, UMCS w Lublinie, Lublin 2001, s. 35-36.
  • J. Wilkie, Ch. Adams, Z. Girnius, Internet Testing. A Landmark Study of the Difference between Mall Intercept and On-line Interviewing in the United States, w: Net Effects. Worldwide Internet Conference, London 1999, ESOMAR, Amsterdam 1999.
  • C. Chatt, J.M. Denis, Data Collection Mode Effects Controlling for Sample Origins in a Panel Survey: Telephone versus Internet, 2003, Annual Meeting of the Midwest Chapter of the American Association for Public Opinion Research, www.websm.org.
  • A. Czarnecki, Wiarygodność internetowych badań ankietowych, "Marketing i Rynek" 2005, nr 6.
  • G.A. Churchill, Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171324633

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.