PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 3 | 75--80
Tytuł artykułu

Wirtualne zwiedzanie w opinii internautów w Polsce

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Polish Internet users' opinion about virtual tourism
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W pracy podjęto problematykę oceny znajomości zjawiska wirtualnego zwiedzania przez polskich Internautów. Hipoteza robocza, stworzona na potrzeby niniejszego opracowania brzmi: wirtualne zwiedzanie, mimo dużego poziomu zainteresowania, jest aktywnością nieznaną wśród polskich internautów. Główny cel pracy odnosił się do określenia poziomu wiedzy polskich Internautów, dotyczącej VT. Cele szczegółowe obejmowały, m.in. wskazanie najpopularniejszych destynacji dla wirtualnego zwiedzania oraz określenie poziomu wykorzystania Sieci do realizowania własnej aktywności turystycznej. (fragment tekstu)
EN
Virtual tourism could be an alternative way of interpretation and consumption of tourism space. The main aim of the current, pilot study was the presentation and analysis of the Polish Internet users' opinion about these phenomenon. The obtained results show that Polish web users know relatively little about virtual tourism. However most of them declared Internet usage in their tourist activity. The outcomes were analyzed and discussed. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
75--80
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Białostocka
Bibliografia
  • Burdea G., Coiffet P. 2004. Virtual Reality Technology. Massachusetts, s. 20.
  • Byzantinum 1200. Witryna internetowa. Tryb dostępu: http://www.byzantium1200.com//, stan z dn. 13.09.2011 r.
  • Dewailly J.M.,1999. Sustainable Tourist Space: From Reality to Virtual Reality. (w:) S. Graham (red.), 2004. The Cybercities Reader. Urban Reader Series, Routledge, London, s. 407.
  • Google Street View. Witryna internetowa. Tryb dostępu: http://maps.google.pl/intl/pl/help/maps/streetview/, stan z dn. 13.09.2011 r.
  • Ritzer G., 1998. The McDonaldization Thesis: Explorations and Extensions. London, SAGE Publications, 212 ss.
  • Virtual Tours. Dokument elektroniczny. Tryb dostępu: http://www.virtuar.com/virtour/virtual_tours.htm, stan z dn. 09.09.2011 r.
  • Williams P., Hobson J.S.P., 1995. Virtual reality and tourism: fact or fantasy? Tourism Management 16 (6), s. 2.
  • Włodarczyk B., 2007. Przestrzeń turystyczna - pojęcie, wymiary, cechy. Turyzm 17 (1-2), s. 150.
  • Wolska K., 2011. Wirtualne zwiedzanie jako współczesna metoda interpretacji przestrzeni turystycznej. Maszynopis pracy magisterskiej, Politechnika Białostocka, Wydział Zarządzania, Katedra Turystyki i Rekreacji, Białystok, 100 ss.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171324929

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.