Czasopismo
2007
|
Public Relations. Teoria i praktyka komunikowania
|
337--344
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Efektywna komunikacja w firmie jest podstawą dobrego zarządzania niezależnie od wielkości firmy. Małe przedsiębiorstwa stanowią w UE i w Polsce większość przedsiębiorstw. Rozwój małych firm przyczynia się do rozwoju gospodarki, w tym do spadku bezrobocia i podwyższania przedsiębiorczości. Znaczenie małych firm dla gospodarki jest bardzo duże. Nawet mała firma może mieć problemy z komunikacją wewnętrzną. Jednym z elementów efektywnego zarządzania w firmie jest sprawna komunikacja wewnętrzna. Celem opracowania jest przedstawienie istoty i znaczenia komunikacji wewnętrznej z perspektywy małej firmy oraz zaprezentowanie narzędzi wewnętrznego PR, które można wykorzystać do tworzenia efektywnej komunikacji wewnętrznej w małej firmie. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
337--344
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
- K. Wójcik: Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa 2005, s. 738
- Efektywna komunikacja HBR; F. Bartolome: Nikt nie ufa całkowicie szefom. Gliwice 2005, s. 88
- D. Goleman: Inteligencja emocjonalna w praktyce. Poznań 2005, s. 245
- F.P. Seitel: Public relations w praktyce. Warszawa 2003, s. 29
- J. Stredwick: Zarządzanie pracownikami w małe/ firmie. Warszawa 2005, s. 167-168
- A. Golewska-Stafiej: PR a społeczne zaangażowanie biznesu. Warszawa 2004, s. 28
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171325337