PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 1 | 93--98
Tytuł artykułu

Wstęp do interpretacji bloków informacji marketingowej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Poszukiwaniem informacji naukowych zajmują się całe społeczeństwa. Natomiast ich wytwarzaniem - poważny odsetek społeczeństw organizmów państwowych obu półkul z wyjątkiem krajów ekonomicznie nieprzystosowanych do inwestycji, jakimi są ryzykowne pod względem szybkiej amortyzacji pozaadaptacyjne empiryczne dociekania naukowe. "Przyjmując, że potrzebne informacje są dostępne, wolumen niezbędnych informacji zależy od możliwości przewidywania i niepewności związanej z danymi zjawiskami oraz od stopnia agregacji wymaganych informacji. Zgodnie z koncepcja marketingu każda firma musi uzyskać odpowiedni zestaw informacji. aby móc proponować na miku swoje produkty, oferty, które zostaną zaaprobowane przez klientów. Informacje marketingowe stają się podstawą podejmowania decyzji, w konsekwencji prowadzą do kontaktów rynkowych. Można zatem pokusić się o stwierdzenie, że zarządzanie przedsiębiorstwem może być utożsamiane z zarządzaniem strumieniami informacji. "Ważne jest aby informacje - zapewniały dodatni bilans pomiędzy wysiłkiem włożonym w gromadzenie danych, a efektami bieżącej działalności. Dlatego w każdym przypadku system informacji marketingowej powinien prowadzić do: - wyeliminowania błędnych decyzji. - redukcji kosztu tzw. odroczonych decyzji, - zmniejszenia strat inwestycyjnych, - wyeliminowania błędnych informacji, - zwiększenia szybkości analizy problemów i podejmowania decyzji, - dostarczenia wiedzy o otoczeniu, - spełnienie roli komunikacji z otoczeniem".(fragment tekstu)
Twórcy
Bibliografia
  • Constain J.A., Evans R.E., Morris M.L., Market Strategy and Management, Dallas 1992.
  • Kramer T., Marketing: strategia, promocja, systemy integracyjne, Katowice 1992.
  • Kurosz A.G., Algebra ogólna, Warszawa, PWN 1965.
  • Kotler Ph., Marketing, Warszawa, Wyd. Felberg & JA 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171325437

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.