PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 72 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian | 307--316
Tytuł artykułu

Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w internecie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
New Possibilities of Development of the Marketing Communication in the Internet
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że nie tylko niższa cena jest czynnikiem zachęcającym do skorzystania z oferty sklepu online. Dużo większym problemem staje się efektywne przekazanie informacji do obecnych i potencjalnych klientów. Ważne, aby mając wyznaczone cele, można było umiejętnie dobrać działania, których wykorzystanie umożliwi uzyskanie najlepszych wyników związanych z dotarciem do wybranych grup docelowych. (abstrakt autora)
EN
More and more businesses become aware that not only a lower price is an incentive to take advantage of the on-line shop offer. Effective communication of the information to the present and prospective customers proves much a bigger problem. Once the targets have already been specified, it is important to make the right choice of the activities whose employment will condition attaining of the best results in reaching the specific target groups.(original abstract)
Twórcy
  • Politechnika Gdańska
Bibliografia
  • J. Tkaczyk, Wiarygodność źródeł informacji a proces podejmowania decyzji przez konsumenta, w: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach, red. I. Rudawska, M. Soboń, Wyd. Difin, Warszawa 2009.
  • P. Frankowski, A. Juneja, Serwisy społecznościowe. Budowa, administracja i moderacja, Helion, Gliwice 2009.
  • Sokół, R. Sokół, Blog więcej niŜ internetowy pamiętnik, Helion, Gliwice 2008.
  • K. Łazowska-Widz, Blogi jako narzędzie komunikacji marketingowej w świetle badań empirycznych, "Świat Marketingu", Grudzień 2007, www.swiatmarketingu.pl/index.php?rodzaj=01&id_numer =598602.
  • J.M. Zając, A. Kusta, P. Janczewski, T. Wierzbowska, Motywacje, zachowania i poglądy autorów i czytelników blogów, "Gemius SA & Blox.pl", Warszawa 2007, s. 5.
  • G. Mazurek, Blog jako narzędzie marketingowe, "Marketing w Praktyce", wrzesień 2004, http://marketing.org.pl/index.php/act=9/com ment=1.
  • ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171326739

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.