PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 100 Społeczna odpowiedzialność organizacji : perspektywa badawcza i wyzwania praktyczne | 215--225
Tytuł artykułu

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w praktyce : model biznesowy Innocent Drinks

Warianty tytułu
Corporate Social Responsibility in Practice : The Business Model of Innocent Drinks Organization
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu przeanalizowano model biznesowy brytyjskiej firmy Innocent Drinks w celu zaprezentowania, jak deklarowane przez nią wartości oraz zasady odpowiedzialnego biznesu przekładają się na rzeczywiste działania. Opisana w artykule organizacja jest jedną z niewielu, którym udało się osiągnąć znaczny sukces rynkowy z jednoczesnym dążeniem do maksymalizacji pozytywnego wpływu na otoczenie.(abstrakt oryginalny)
EN
This paper examines the influence of CSR values on the business model of Innocent Drinks organization. Through a case study of this successful British company from food sector, we tried to prove that being socially responsible may be profitable in economic terms and attractive to customers. (original abstract)
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Mullins L.J., Management and Organisational Behaviour, Financial Times Press, London 2009.
  • http://en.wikipedia.org.
  • http://moblogsnioproblems.blogspot.com.
  • http://news.bbc.co.uk.
  • http://www.designcouncil.org.uk.
  • http://www.guardian.co.uk.
  • http://grow.innocentdrinks.co.uk.
  • http://www.innocentdrinks.co.uk/.
  • http://www.just-food.com.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171327333

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.