PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 72 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian | 389--399
Tytuł artykułu

Facebook jako narzędzie Wom marketingu

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Facebook as a Medium of Wom Marketing Tool
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest wskazanie możliwości wykorzystania na gruncie marketingu mediów społecznościowych na przykładzie serwisu Facebook, ze szczególnym uwzględnieniem działań bazujących na komunikacji nieformalnej (niekontrolowanej). W artykule przedstawiono zasady projektowania kampanii WOM marketingu i wskazano jej implementację na gruncie serwisów społecznościowych. (abstrakt autora)
EN
The paper aims to identify possible use of social media in marketing on the example of Facebook, with particular emphasis on actions based on informal (uncontrolled) communication. The paper presents the design principles of WOM marketing campaign and indicates its implementation in the social networking sites.(original abstract)
Twórcy
  • Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Bibliografia
  • D. Balter, J. Butman, Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego, One Press, Warszawa 2007.
  • R. Levine, D. Searls, Ch. Locke, D. Weinberger, Manifest www.cluetrain.com. Koniec ery tradycyjnego biznesu, WIG Press. Warszawa 2000.
  • Społeczności na świecie, Poradnik - Społeczności, IAB, "Media i Marketing Polska", sierpień- wrzesień 2009, s. 5.
  • M. Stelzner, Social Media Marketing Industry Report, How Social Marketers are Using Social Media to Grow Their Business, marzec 2009.
  • Poradnik - Społeczności, IAB, "Media i Marketing Polska", sierpień-wrzesień 2009, s . 16.
  • A. Schueller, T. Schwartz, Leitfaden WOM Marketing, Marketing Boerse, Hamburg, 2010.
  • J. Nikodemska, Jak nas psuje Facebóg, "Focus", luty 2011.
  • Ch. Dellarocas, The Digitization of Word of Mouth: Promise and Challenges of Online Feedback Mechanism, "Management Science" Vol. 49, No. 10, October 2003, s. 1407-1424.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171327403

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.