PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 2 | 30--33
Tytuł artykułu

Budowanie wizerunku pracodawcy : w firmie Mondelēz International w Polsce

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W wyniku podziału koncernu Kraft Foods polski oddział firmy wszedł w skład rodziny Mondelēz International. Zmiana nazwy firmy była impulsem do przyjrzenia się marce pracodawcy i stworzenia odpowiedniej strategii employer brandingu. Już w następnym roku od jej wprowadzenia Mondelēz Polska została doceniona w konkursach za działania w tym obszarze. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
30--33
Opis fizyczny
Twórcy
  • Fabryka Kejsów
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171328129

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.