PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 2 | 66--69
Tytuł artykułu

Sztuka dialogu (3) : wykorzystanie informacji zwrotnej w trudnych rozmowach z pracownikami

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Trudne rozmowy z pracownikami dotyczą zwykle kilku tematów: zwolnienie, popełnienie wykroczenia przez pracownika, niepowodzenie pracownika w realizacji zadań. Słowem - nic miłego. Jak sprawić, aby taka rozmowa spełniała swój cel, a przy tym odnosiła skutek motywujący? Czy zawsze w takiej rozmowie potrzebny jest feedback? (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
66--69
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171328161

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.