PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | Innowacje zarządcze w biznesie i sektorze publicznym | 347--362
Tytuł artykułu

Innowacyjność średnich przedsiębiorstw. Od czego to zależy ?

Warianty tytułu
Innovation of Medium Enterprises. What Does it Depend On ?
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opracowanie ma na celu scharakteryzowanie czynników warunkujących innowacyjność, a więc skłonność średniego przedsiębiorstwa do tworzenia innowacji. Na rzecz jego realizacji opracowano studium przypadku średniego przedsiębiorstwa produkcyjnego działającego w regionie świętokrzyskim. W badaniach wykorzystano źródła danych pozyskane w wyniku przeprowadzonych w tym przedsiębiorstwie badań sondażowych. (abstrakt oryginalny)
EN
The purpose of this article is to describe innovation determinants, well proneness a medium enteiprise to create innovations. For the purpose of its accomplishment the case study of medium production enterprise working in świętokrzyski region was done. In research were used data sources gained during poll research made in this enterprise. (original abstract)
Twórcy
  • University of Gdansk, Poland
  • Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bibliografia
  • Baruk J.: Czy polskie przedsiębiorstwa są innowacyjne. "Przegląd Organizacji" 2007, nr 9.
  • Bieniok H.: System zarządzania zasobami ludzkimi przedsiębiorstwa. AE, Katowice 2006, s. 261,229,226.
  • Bratnicki M.: Rozważania o stosowaniu studium przypadków w badaniach przedsiębiorczości. "Przegląd Organizacji" 2007, nr 9.
  • Czermiński A., Czerska M., Nogalski B., Rutka R., Apanowicz J.: Zarządzanie organizacjami. TNOiK, Toruń 2001, s. 4-7.
  • Innowacyjność przedsiębiorstw. Red. J. Bogdanienko. Toruń 2004, s. 19, 83-84.
  • Maylor H., Blackman K.K.: Researching Business and Management. Palgrave Macmillan, New York 2005.
  • Podstawy nauki o przedsiębiorstwie. Red. J. Lichtarski. AE, Wrocław 2007, s. 230.
  • Szreder M.: Metody i techniki sondażowych badań opinii. PWE, Warszawa 2004, s. 10.
  • Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej z 2 lipca 2004. Dz.U., nr 173, poz. 1807 z późn. zm.
  • Yin R.K.: Case Study Research, Desing and Methods. Sage Publication, Newbury Park 1994.
  • The Case Method of Learning, "Management for Science and Engineering" 2003, Fall.
  • Zarządzanie strategiczne. Koncepcje - metody. Red. R. Krupski. AE, Wrocław 2007, s. 14, 15.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171330051

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.