PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 10 (1) | 139--147
Tytuł artykułu

Implementation of Marketing in Catering Services Through Gastro Tickets

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Currently many companies engaged in the food service are struggling to win customers and gain competitive advantage. One of the ways to attract customers into a restaurant is the wider use of food tickets, through which customers have the option of daily comparison of the quality and the range of food served, which at the definitive result can lead to a good presentation of the company and building corporate reputation. The aim of paper is to analyze the different opinions of experts on the definition of marketing and catering services as well as interpretation of conducted marketing research oriented to the use of the gastro tickets in catering.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
139--147
Opis fizyczny
Twórcy
  • International School of Management ISM Slovakia in Prešov
Bibliografia
  • De Pelsmacker, P., Maggie Geuens, M., Van Den Bergh, J. 2003. Marketingová komunikace. Translate. Praha: Grada.
  • Foret, M., Procházka, P., Vaculík, J., Kopřivová, K. 2001. Marke-ting základy a postupy. 1. vyd. Praha: Computer Press.
  • Hvizdová, E. a kol. 2007 . Základy marketingu. Prešov: Vydavateľstvo Michala Vaška.
  • Hvizdová, E. 2014. Typológia spotrebiteľov na trhu cestovného ruchu. Prešov: Vydavateľstvo Michala Vaška.
  • Chudíková, K., Havelková, B., Michalovičová, M., Rovný, I. 2005. Hodnotenie výživového stavu obyvateľov Slovenskej republiky vo vzťahu ku kardiovaskulárnemu riziku, In: Cardiology. č.2005. Vo l 1.
  • Jakubíková, D. 2009. Marketing v cestovním ruchu. Praha : Grada Publishing.
  • Marinicová, M. 2011. Marketing služieb. Prešov: VŠMP ISM Slovakia v Prešove.
  • Štarchoň, P., Faltys, J., Dzugasová, J. 2004. Priamy marketing: Alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka. 1. vyd. Bratislava: Direct Marketing Beta.
  • Vaštíková, M. 2008. Marketing služieb efektívne a moderně. Praha: Grada Publishing.
  • Top hotelierstvo. Information and inspirations for the hotel industry. Žilina: Media/ST, roč. V., r. 2012.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171330221

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.