Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
In this article the author discusses the factors which have both positive and negative impact on how the students assess the university and subject. The necessity of using incentives to increase the quality of classes and the need for controlling the didactic process is emphasized. At the end the author elaborates on the conditions in which the teacher's name or name of the department becomes a guarantee of high quality of lectures and workshops (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
43--59
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Bibliografia
- Berry L.L., Parasuraman A., Marketing Services: Completing through Quality, W. Furtak, Marketing partnerski na rynku usług, PWE, Warszawa, 2003.
- Dawidziuk S., Przedsiębiorczość białkiem rozwoju społeczno-gospodarczego, WSM, Warszawa 2011.
- Dąbrowski D., Wybrane aspekty wyboru specjalności przez studentów kierunku Zarządzanie i Marketing, "Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu", no. 1, Gdańsk 2002.
- Kujawska-Wawrowska I., Wartości preferowane przez młodzież licealną, [in:] J. Minkiewicz-Najtowska (ed.), Kompetencje wychowawcze nauczycieli, Wydawnictwo AE in Poznań, Poznań 2003.
- Ries A., Ries L., Upadek reklamy i wzlot public relations (The Fall of Advertising and Rise of public relations), Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004.
- Rogozińska K., Nowy marketing usług, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej in Poznań, Poznań 2000.
- Seiwert L.J., 1997, [za:] J. Minkiewicz-Najtowska (red.), Kompetencje wychowawcze nauczycieli, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2003.
- Szewczyk K., Wychować człowieka mądrego, Warszawa 1998, [citing:] J. Minkiewicz-Najtowska (ed.), Kompetencje wychowawcze nauczycieli, Wydawnictwo AE in Poznań, Poznań 2003.
- Kall J., Zarządzanie marką instytucji badawczej w oparciu o model "Góry lodowej", [in:] Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, multiple authors, edited by. W. Łukowski, Wydawnictwa Naukowe Instytutu Lotnictwa, Warszawa, 2010.
- Śnieżyński M., O autorytecie nauczyciela akademickiego, Konspekt, no. 3, summer 2000, on-line version, http://www.wsp.krakow.pi/konspekt/konspekt3/index.html. 7.04.2005.
- www.enero.com.pl/strategia-marketingowa-iaya-abrahama/2.12.2012.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171331685