PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 1 (7) | 79--94
Tytuł artykułu

Badanie skutków innowacji. Skutki innowacji zarządczych w opinii studentów WSM w Warszawie

Warianty tytułu
Testing the Impact of Innovation. Effects of Innovation Management in the Opinion of Students WSM in Warsaw
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawione w artykule kwestie stanowią drugą część analiz świadomości studentów Wydziału Zarządzania WSM odnośnie zjawiska innowacyjności i konkretnych innowacji. W części pierwszej chodziło o scharakteryzowanie świadomości na poziomie szerszym - innowacyjności otaczającego świata. Badani studenci wykazali się tu dużą wiedzą. Wymieniali innowacje powstałe na bazie osiągnięć bardzo zróżnicowanych dziedzin nauki, sztuki, kultury i organizacji życia społecznego i gospodarczego. Znajome im były innowacje zarówno w dziedzinie techniki, technologii, jak i zjawisk społecznych (Białoń, Werner 2012, s. 13). Dalszy ciąg badań w tym zakresie miał na celu, między innymi: poznanie poziomu świadomości skutków wprowadzania innowacji, uwzględniając ich wpływ na różnych poziomach życia społecznego
EN
The article contains a number of reflections on the positive and the negative effects of innovations. The authors propose a method for clustering effects, taking into account different ranges, the plane of their impact. You will find here the results of analyzes of awareness of students of the Faculty of Management WSM on the phenomenon of innovation and specific innovations, of which this article was chosen as the subject of consideration - innovation management. (original abstract)
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Menedżersk
Bibliografia
  • Bendyk A.E., Innowacje w kryzysie. Paradoksy rozwoju, [w:] (red.), Zadura-Lichota P., Świt innowacyjnego społeczeństwa. Trendy na najbliższe lata, PARP, 2013.
  • Białoń L., Werner E., Świadomość innowacyjności - wyniki badań studentów I roku zarządzania WSM w Warszawie, Zarządzanie. Teoria i praktyka, 2013, nr 2/6, s. 13.
  • Białoń L., Zarządzanie działalnością innowacyjną, Wyd. PLACET, Warszawa 2010.
  • Cichocki R., Podmiotowość w społeczeństwie, Wyd. Nauk. UAM, Poznań 2003.
  • Giza-Poleszczuk A., Włoch R., Innowacje a społeczeństwo, [w:] (red.), Zadura-Lichota P., Świt innowacyjnego społeczeństwa. Trendy na najbliższe lata, PARP, 2013.
  • http://biznes:gazetaprawna.pl/wywiady/621085,arendarski_slaba_innowacy jnosc_to_problem_tkwiacy_w_mentalnosci.htmlSosnowska
  • A., Łobejko S., Współpraca placówek naukowych i firm innowacyjnych - doświadczenie oraz oczekiwania polskich małych i średnich przedsiębiorstw, Nauka i Szkolnictwo Wyższe, 2007, nr 1/29.
  • Werner E., Drogi rozwoju świadomości innowacyjnej, [w:] (red.), Białoń L., Zarządzanie działalnością innowacyjną, Wyd. PLACET, Warszawa 2010, s. 419.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171331695

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.