PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 67 Drogi dochodzenia do społeczeństwa informacyjnego. Stan obecny, perspektywy rozwoju i ograniczenia. T. 1 | 616--623
Tytuł artykułu

Wykorzystanie komunikacji tradycyjnej i elektronicznej na przykładzie życzeń okolicznościowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Use of Traditional and Electronic Communication - The Case of Occasional Grettings
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowane zostały wyniki badań nad wykorzystaniem różnych form przekazywania jednego z najbardziej popularnych komunikatów przesyłanych między ludźmi - życzeniami okolicznościowymi(fragment tekstu)
EN
The paper presents the results of a survey, conducted among the students of the Warsaw School of Economics, on the use of different forms of transmission of one of the most popular messages sent between people - occasional greetings. The survey shows that the most popular form is an SMS, but traditional greeting cards still compete with other electronic forms.(author's abstract)
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Kula M., Małachowski A.: Internet jako platforma komunikacji społecznej. Analiza i ocena wyników badań własnych, w: J. Goliński, K. Krauze, A. Kobyliński, M. Grzywińska-Rąpca (red.): Współczesne aspekty informacji, t. 3, Monografie i Opracowania 574, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa 2010.
  • Łączność - wyniki działalności w 2009 r., Główny Urząd Statystyczny, Warszawa 2010.
  • Polak P., Wieczorkowski J.: Jakość informacji pozyskiwanej z Internetu - wykorzystanie tradycyjnych encyklopedii i Wikipedii, w: E. Ślachcińska, A. Zduniak (red.): Jakość wobec wyzwań i zagrożeń XXI wieku, Edukacja XXI Wieku, nr 24, Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa, Poznań 2011.
  • Społeczeństwo informacyjne w Polsce. Wynik badań statystycznych z lat 2006- 2010, Główny Urząd Statystyczny, Warszawa 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171332091

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.