Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Innowacyjność przepis na sukces model od A do F to nowa książka dwóch światowej sławy naukowców P. Kotlera i Fernando Trías De Besa. Philip Kotler - to człowiek instytucja, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu i zarządzania innowacyjnością trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Należą do nich między innymi fundamentalne dzieło - Marketing Planowanie Wdrażanie i kontrola lub Marketing Narodów. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak: IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America. Fernando Trías De Bes - ekonomista, profesor ESADE Business School w Barcelonie, jest też założycielem Salvetti&Llombart, firmy konsultingowej, która specjalizuje się we wdrażaniu innowacji i badaniach rynku. Wraz z Philipem Kotlerem wydał Marketing lateralny, wydany również w naszym kraju. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
195--199
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171333451