Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Advertising as a modern language for transmitting information
Języki publikacji
Abstrakty
Advertising is all around us. Whenever you turn on the television, radio or you leave the house for example to go shopping, be sure you meet with advertising. Color promotion appeals us on a guaranteed great products and services. Whether you like it or not, advertising is an everyday part of our lives. But how was its development? Where its origins? Already in ancient times we can observe the flow of information and an invitation to contemporary actions through inscriptions, drawings and invoking the announcement, which attracted the attention of passersby.(author's abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
335--346
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Bibliografia
- Europejska Konwencja o telewizji ponad granicznej, Strasburg 5.05.1989 r
- Łodziana-Gronowska, J. 1996. Skuteczność reklamy, Warszawa
- Pomieciński, A. 2005. Reklama w kulturze współczesnej, Poznań
- Sznajder, A. 1993. Sztuka promocji, Warszawa
- Sztucki, T. 1995. Promocja, Warszawa
- Thomas, J. Ronald Lane, W. 2000. Reklama, Kraków
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171333913