PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 2 | 335--346
Tytuł artykułu

Reklama jako moderní jazyk pro předávání informací

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Advertising as a modern language for transmitting information
Języki publikacji
CS
Abstrakty
EN
Advertising is all around us. Whenever you turn on the television, radio or you leave the house for example to go shopping, be sure you meet with advertising. Color promotion appeals us on a guaranteed great products and services. Whether you like it or not, advertising is an everyday part of our lives. But how was its development? Where its origins? Already in ancient times we can observe the flow of information and an invitation to contemporary actions through inscriptions, drawings and invoking the announcement, which attracted the attention of passersby.(author's abstract)
Rocznik
Numer
Strony
335--346
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Bibliografia
  • Europejska Konwencja o telewizji ponad granicznej, Strasburg 5.05.1989 r
  • Łodziana-Gronowska, J. 1996. Skuteczność reklamy, Warszawa
  • Pomieciński, A. 2005. Reklama w kulturze współczesnej, Poznań
  • Sznajder, A. 1993. Sztuka promocji, Warszawa
  • Sztucki, T. 1995. Promocja, Warszawa
  • Thomas, J. Ronald Lane, W. 2000. Reklama, Kraków
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171333913

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.