PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 1-4 | 119--156
Tytuł artykułu

Zjawiska patologiczne wśród młodzieży w Radomiu

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W ciągu ostatnich lat obserwujemy dynamiczny wzrost skali i dynamiki zjawisk patologicznych. Tematyka patologii jest wszechobecna, gości w mediach, na łamach prasy, programy telewizyjne, radiowe, każdego dnia dostarczają nowe porcje informacji na temat wszechobecnej patologii. Zjawiska patologiczne dotyczą różnych obszarów życia: polityki, gospodarki, życia społecznego. Zjawiska te różnią się skalą, zakresem i charakterem szkodliwości, mają jednakże wspólny mianownik, którym jest człowiek - będący zarówno sprawcą jak i ofiarą tych zjawisk.
Rocznik
Numer
Strony
119--156
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • "Słowo Ludu" nr 17 dn. 20-21.01.2001, wywiady z mieszkańcami, Kuratorium Oświaty i Wychowania.
  • "Słowo Ludu" nr 22 dn. 26.01.2001, wywiady z mieszkańcami, Kuratorium Oświaty i Wychowania.
  • "Słowo Ludu" nr 25 dn. 30.01.2001, wywiady z mieszkańcami, Kuratorium Oświaty i Wychowania.
  • "Echo dnia" nr 16 dn. 19.01.2001, wywiady z mieszkańcami, Kuratorium Oświaty i Wychowania.
  • "Radomskie Echo Dnia" nr 214 z 14-15 września 2002 r.
  • "Rzeczpospolita" z 19.04.2001 r.
  • Raport o stanie zagrożenia demoralizacją, przestępczością oraz patologiami wśród dzieci i młodzieży w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 1999 r. Biuro Koordynacji Służby Prewencyjnej Komendy Głównej Policji, Warszawa 2000.
  • "Radomskie Echo Dnia" nr 182 (7 914) z 07.08.2002 r.
  • Dymek-Balcerek K., Patologia społeczna wśród dzieci i młodzieży - rzeczywistość lat dziewięćdziesiątych, tom I, Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego, Radom 1999.
  • Dymek M., Na rozdrożu. Psychologiczny poradnik dla młodzieży, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171334109

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.