PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | z. 61 | 119--132
Tytuł artykułu

Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wybór strategii i rynków zagranicznych powinien być poprzedzony badaniami marketingowymi, które umożliwią dokonanie racjonalnego podjęcia decyzji. Istnieje konieczność określenia ogólnego charakteru strategii marketingowych oraz doboru instrumentów marketingowych stosowanych na rynkach zagranicznych. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
119--132
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Altkorn J., red., Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 1996.
  • Ansoff H., Zarządzanie strategiczne, PWE, Warszawa 1985.
  • Bauer R., Leśniewski M. A., Internacjonalizacja działań marketingowych przedsiębiorstwa, "Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów SGH", Nr 39/2003, Warszawa 2003.
  • Bień W., Dobiegała-Korona M., Duczkowska-Piasecka S., Pierścionek Z., Skuteczne strategie, Centrum Informacji Menedżera, Warszawa 1997.
  • Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing, PWE, Warszawa 2000.
  • Genus van O., Burlita A., Marketing międzynarodowy i handel zagraniczny, Zachodniopomorska Szkoła Biznesu przy Uniwersytecie Szczecińskim, Szczecin 1993.
  • Grzegorczyk W., Marketing na rynkach zagranicznych, Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1998.
  • Kotler Ph., Kotler o marketingu - jak kreować i opanować rynki, Profesjonalna Szkoła Biznesu, Kraków 1999.
  • Kramer T., Podstawy marketingu, PWE, Warszawa 1999.
  • Lodziana-Grabowska J., Efektywność reklamy, PWE, Warszawa 1996.
  • Mazurek-Lopcińska K., red., Badania marketingowe-podstawowe metody i obszary zastosowań, Akademia Ekonomiczna im. O. Langego we Wrocławiu, Wrocław 1998.
  • Pindakiewicz J., red., Podstawy marketingu, SGH, Warszawa 1997.
  • Rymarczyk J., Organizacja i technika handlu zagranicznego, PWE, Warszawa 2000.
  • Simon H., Zarządzanie cenami, PWN, Warszawa 1996.
  • Sznajder A., Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym, PWN, Warszawa 1995.
  • Wrzosek W., red., Strategie marketingowe, SGH, Warszawa 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171334739

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.