PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 2 | 9--21
Tytuł artykułu

Perspektywy rozwoju studium pedagogicznego w uczelni ekonomicznej. Na przykładzie Akademii Ekonomicznej w Poznaniu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego opracowania jest zainicjowanie dyskusji nad możliwością rozszerzenia wyłącznie dydaktycznych zadań studiów pedagogicznych ododatkowe funkcje, jakie studia te mogłyby pełnić w uczelniach ekonomicznych. Znaczącą część opracowania zajmuje prezentacja wyników badań nad oceną stopnia realizacji zasadniczej roli studiów pedagogicznych. Ich wyniki wskazują na istnienie pewnej nadwyżki kompetencji w jednostkach organizacyjnych prowadzących studia pedagogiczne. Warto ją wykorzystać rozbudowując dotychczasowe zadania o funkcje badawcze i usługowe. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
9--21
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
  • Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
  • Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
  • Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Bibliografia
  • Wesołowski A., Wierachowska G., Kształcenie nauczycieli-ekonomistów z wyższym wykształceniem dla szkól handlowych i ekonomicznych w Wielkopolsce w przeszłości i teraźniejszości, w: Kierunki przemian kształcenia ekonomistów w Polsce, red. A. Wesołowski, Zeszyty Naukowe. Seria 1 / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Zeszyt 220, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171336351

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.