Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W zawodzie nauczyciela akademickiego istotne znaczenie ma dostrzeganie co najmniej dwóch obszarów kompetencji. Jeden z nich odnosi się do treści merytorycznych, które dają podstawę do pracy naukowo-badawczej. Ten obszar kompetencji zdobywają młodzi nauczyciele akademiccy w trakcie studiów - często wielokierunkowych, uczestnicząc w konferencjach naukowych, konsultacjach indywidualnych z kierownikiem katedry, a także na studiach podyplomowych i różnego rodzaju kursach, pogłębiających wiedzę z danej dyscypliny naukowej. Z całą pewnością młodzi nauczyciele akademiccy to grupa, która zna też wartość samokształcenia i świadomie gromadzi doświadczenia z praktyki gospodarczej. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
63--71
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
- Bonstingl J.J., Szkoły jakości. Wprowadzenie do TQM w edukacji, Wyd. CODN, Warszawa 2003.
- Formy i normy, red. Mosińska K., PWN, Warszawa 2000.
- Jabłonowska L., Kształtowanie kompetencji społecznych w SGH, materiał powielany na seminarium Centrum Pedagogicznego, 7.03.2005.
- Krajowe standardy Kwalifikacji Zawodowych. Projektowanie i stosowanie, red. Kwiatkowski S.M., Wodniak L, Projekt Phare 2000 - Krajowy System Szkolenia Zawodowego, MGPiPS, Warszawa 2003.
- Kształcenie zawodowe w warunkach gospodarki rynkowej, red. Kwiatkowski S., IBE, Warszawa 1994.
- Kwalifikacje zawodowe na współczesnym rynku pracy, red. Kwiatkowski S., IBE, Warszawa 2004.
- Sulejewicz A., KJEP czyli Total Quality Education, "Gazeta SGH" 2000, nr 119.
- Szczepańska K., Kompleksowe zarządzanie jakością TQM, Alfa-Wero, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171336367