PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 2 | 63--71
Tytuł artykułu

Doskonalenie młodych nauczycieli akademickich jako czynnik podniesienia jakości kształcenia

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W zawodzie nauczyciela akademickiego istotne znaczenie ma dostrzeganie co najmniej dwóch obszarów kompetencji. Jeden z nich odnosi się do treści merytorycznych, które dają podstawę do pracy naukowo-badawczej. Ten obszar kompetencji zdobywają młodzi nauczyciele akademiccy w trakcie studiów - często wielokierunkowych, uczestnicząc w konferencjach naukowych, konsultacjach indywidualnych z kierownikiem katedry, a także na studiach podyplomowych i różnego rodzaju kursach, pogłębiających wiedzę z danej dyscypliny naukowej. Z całą pewnością młodzi nauczyciele akademiccy to grupa, która zna też wartość samokształcenia i świadomie gromadzi doświadczenia z praktyki gospodarczej. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
63--71
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Bonstingl J.J., Szkoły jakości. Wprowadzenie do TQM w edukacji, Wyd. CODN, Warszawa 2003.
  • Formy i normy, red. Mosińska K., PWN, Warszawa 2000.
  • Jabłonowska L., Kształtowanie kompetencji społecznych w SGH, materiał powielany na seminarium Centrum Pedagogicznego, 7.03.2005.
  • Krajowe standardy Kwalifikacji Zawodowych. Projektowanie i stosowanie, red. Kwiatkowski S.M., Wodniak L, Projekt Phare 2000 - Krajowy System Szkolenia Zawodowego, MGPiPS, Warszawa 2003.
  • Kształcenie zawodowe w warunkach gospodarki rynkowej, red. Kwiatkowski S., IBE, Warszawa 1994.
  • Kwalifikacje zawodowe na współczesnym rynku pracy, red. Kwiatkowski S., IBE, Warszawa 2004.
  • Sulejewicz A., KJEP czyli Total Quality Education, "Gazeta SGH" 2000, nr 119.
  • Szczepańska K., Kompleksowe zarządzanie jakością TQM, Alfa-Wero, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171336367

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.