PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 74 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: marketing w działalności podmiotów rynkowych | 21--32
Tytuł artykułu

Przesłanki i perspektywy rozwoju bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Premises and Prospects of Direct Chanells of Food Distribution
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule podjęto problematykę przesłanek i perspektyw rozwoju bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności. Jako wyznaczniki szans rozwoju omawianej formy sprzedaży przyjęto charakterystyki dotyczące udziału sprzedaży bezpośredniej w zbycie produktów, oczekiwań producentów w zakresie korzyści wynikających z prowadzenia własnych kanałów jak również opinii w sprawie planów rozwijania tej działalności w przyszłości. Przeprowadzone analizy wskazują, że bezpośrednie kanały dystrybucji spełniają oczekiwania producentów żywności i są ważnym i pożądanym kanałem zbytu produktów, a pozytywne doświadczenia z prowadzenia sprzedaży bezpośredniej skutkują planami przedsiębiorców rozwijania tej działalności w przyszłości.(abstrakt autora)
EN
The paper takes up a subject of premises and prospects of direct channels of food distribution. As determinants of growth opportunities of this form of sales were adopted: characteristics of share of direct sales on a product market, expectations of producers relating to benefits stemming from their own channels as well as opinions on plans of development of this activity in the future. The conducted analyses show that direct distribution channels meet expectations of food producers and are an important and desirable channel of sales, and positive experience from direct sales effects in business plans for developing this business in the future(author's abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Uniwersytet Rzeszowski
Bibliografia
  • B. Słomińska, Kształtowanie kanałów dystrybucji jako narzędzia konkurowania producentów, "Marketing i Rynek" 2003, nr 2,
  • M. Jeznach, Podstawy marketingu Ŝywności, SGGW, Warszawa 2007
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171337181

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.