PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 74 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: marketing w działalności podmiotów rynkowych | 43--57
Tytuł artykułu

Koncepcje wprowadzenia zmian w procesie zarządzania obiektem hotelarskim - możliwości i skutki

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Concept of Changes Initiation in the Management of Hotel Facility - The Possibilities and Consequences
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł przedstawia koncepcję optymalizacji zadowolenia klientów z jakości świadczonych usług w obiektach hotelarskich o charakterze sanatoryjnym. Zbudowana koncepcja oparta jest na wynikach badań empirycznych przeprowadzonych na terenie największego polskiego uzdrowiska w latach 2006-2009. W badaniu uczestniczyło 1347 osób, komercyjnych turystów, klientów kołobrzeskich obiektów hotelarskich(abstrakt autora)
EN
The paper presents the concept of optimization of customer satisfaction with service quality in the hotel and sanatorium facilities. The concept is based on the results of empirical studies conducted in the biggest Polish spa town in the years 2006 to 2009. The study included 1,347 people, commercial travelers, customers of Kołobrzeg hotels and sanatoriums.(author's abstract)
Twórcy
  • Politechnika Koszalińska
autor
  • Biuro podróŜy "Voyager Kamil Puzio"
Bibliografia
  • Ł. Sułkowski, R. Seliga, Zastosowanie wybranych elementów marketingu relacji w szkolnictwie wyższym, w: Szanse i zagroŜenia współczesnego marketingu, red. W. Deluga, J. Chotkowski, Wyd. Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego Oddział w Koszalinie, Koszalin 2006, s. 227.
  • G. Urbanek, Analiza determinantów kapitału klienta, "Marketing i Rynek" 2004, nr 4,
  • J.J. Lambin, Strategiczne zarządzanie marketingowe, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2001,
  • G. Urbanek, Jakość, satysfakcja, lojalność, rentowność - łańcuch przyczynowo-skutkowy, "Marketing i Rynek" 2004, nr 6,
  • Ph. Kotler, Kotler o marketingu, Helion, Gliwice 2006
  • Metody zarządzania, red. J.D. Antoszkiewicz, Poltex, Warszawa 2007,
  • J.D. Antoszkiewicz, Z. Pawlak, Techniki menedŜerskie. Skuteczne zarządzanie firmą, Poltex, Warszawa 2000,
  • H. Mruk, I.P. Rutkowski, Strategia produktu, PWE, Warszawa 1994
  • Ph. Kotler, N. Rackham, S. Krishnaswamy, Ending the war between Sales & Marketing, "Harvard Business Review", Special Double Issue, 2006, No. 7-8,
  • R. Furtak, Marketing partnerski na rynku usług, PWE, Warszawa 2003
  • A. Grzesiuk, Marketing międzynarodowy, CeDeWu, Warszawa 2007,
  • A. Davis, Wszystko co powinieneś wiedzieć o PR, Rebis, Poznań 2008,
  • M. Sobocińska, Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury, PWE, Warszawa 2008,
  • K. Mazurek-Łopacińska, Badania marketingowe, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Wrocław 1998,
  • J.D. Antoszkiewicz, Metody skutecznego zarządzania, Orgmasz, Warszawa 1996
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171337185

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.