PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 74 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: marketing w działalności podmiotów rynkowych | 111--122
Tytuł artykułu

Organizacja struktur w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Organization of Structures in the Process of Integrated Marketing Communication
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zwrócono uwagę na problemy związane z osiągnięciem właściwego poziomu integracji w procesie komunikacji marketingowej. Znaczącym wysiłkiem dla wielu firm jest stworzenie struktur, w których uczestniczyć będą wewnętrzne działy odpowiedzialne za komunikację oraz agencje zewnętrzne. Zaproponowano cztery różniące się między sobą propozycje organizacji struktur pozwalających na uzyskanie różnego stopnia integracji.(abstrakt autora)
EN
In the paper attention was paid to problems of achieving right level of integration in marketing communication process. A very considerable effort for many companies is creating a structure in which own communication divisions and external agencies would participate. There are proposed four different organizational structures, enabling varying levels of integration.(author's abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Rzeszowski
Bibliografia
  • G. Hajduk, Komunikacja marketingowa w budowaniu wartości marki, w: Zarządzanie marketingowo- logistyczne w tworzeniu wartości produktu, red. S. Makarski, Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2010, s. 130.
  • D.E. Schultz, H. Schultz, IMC - the next generation, McGraw-Hill, USA 2003
  • J.W. Wiktor, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2005
  • G.E. Belch, M. Belch, Advertising and Promotion. An Integrated Marketing Communications Perspective, 6/e McGraw-Hill/Irwin 2004,
  • A. Pabian, Promocja, nowoczesne środki i formy, Difin, Warszawa 2008,
  • Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody, red. B. Szymoniuk, PWE, Warszawa 2006,
  • D. Pickton, A. Broderick, Integrated Marketing Communications, Prentice Hall, Harlow, England 2005
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171337231

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.