Czasopismo
2011
|
nr 74 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: marketing w działalności podmiotów rynkowych
|
185--193
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Selected Marketing Activities of Production Enterprises in Poland
Języki publikacji
Abstrakty
Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie wyników badania obejmującego, m.in. rozpoznanie zakresu działań marketingowych stosowanych w przedsiębiorstwach prowadzących działalność na terenie Polski, zrealizowanego w 2010 r. przez pracowników Katedry Marketingu i Handlu UMK w Toruniu. Badaniem objęto 350 przedsiębiorstw. Dla realizacji celu w opracowaniu wykorzystano dane dotyczące wyłącznie 154 przedsiębiorstw produkcyjnych.(abstrakt autora)
The aim of this paper is to present the results of the research on, among others, the range of marketing activities in Polish enterprises, conducted by employees of the Department of Marketing and Commerce at Nicolaus Copernicus University in Toruń, in 2010. The survey was conducted by using a questionnaire method on sample of 350 enterprises in Poland. Realizing the aim of the paper the data from 154 production enterprises was used.(author's abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
185--193
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bibliografia
- brak
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171337261