PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 3 | 64--67
Tytuł artykułu

Kiedy przeprowadzać badanie opinii pracowników?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Coraz więcej pracodawców traktuje badania opinii pracowników jako strategiczne narzędzie wpływające nie tylko na to, aby firmy były przyjaźniejszym miejscem pracy, ale przede wszystkim, aby były bardziej efektywne. Badania zaangażowania nie są już prowadzone "bo wszyscy je robią", ale stają się koniecznością dla dobrze działającego biznesu. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
64--67
Opis fizyczny
Twórcy
  • Hay Group, Polska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171337713

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.