Czasopismo
2011
|
nr 73 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu
|
511--520
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Gender Equality In Socio-Economic Aspects In the EU
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano badania przeprowadzone przez BCG, które m.in. służyły pomiarowi poziomu równości płci w 22 krajach. W rezultacie tych badań firma BCG stworzyła Women's Word Index (WWI). Drugą część artykułu stanowi analiza równości kobiet i mężczyzn w Unii Europejskiej oraz identyfikacja działań podejmowanych na rzecz równości płci. W artykule wskazano na związek między równością płci a ekonomią.(abstrakt oryginalny)
In the paper there is presented the research conducted by BCG which aimed at measuring the gender equity in 22 countries. As a result of this research the company established Women's World Index (WWI). The second part of the paper is the equity analysis of women and men in European Union and the identification of activities connected with gender equity. In the paper it is shown the connection between the gender equity and economy.(author's abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
511--520
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Bibliografia
- M.J. Silverstein, K. Sayre, Women want more, How to capture your share of the word's largest, fastest-growing market, Boston Consulting Group, HarperCollins Publishers, New York 2009, s. 3-6.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171337797