Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
In my article, I follow Szmidt (2007: 256) who states that didactics of creativity is "that part of pedagogy of creativity which concentrates on the principles and methods of stimulating and developing creative abilities of different age pupils" while Góralski (2003: 53) claims that "heuristics is creativity's methodology".(original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
241--245
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- K. J. Szmidt, Pedagogika twórczości, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007 A. Góralski, Teoria twórczości. Eseje filozoficzne i pedagogiczne, Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa 2003.
- K.J. Szmidt, Współczesne koncepcje wychowania do kreatywności i nauczania twórczości: przegląd stanowisk polskich, in: K. J. Szmidt (ed.), Dydaktyka twórczości. Koncepcje - Problemy - Rozwiazania (19-133), 2003
- K. J. Szmidt, Pedagogika twórczości, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007
- A. B. VanGundy, Creative problem solving: a guide for trainers and management. Connecticut: Greenwood Publishing Group , 1987, s. 115.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171338841