Czasopismo
2011
|
nr 75 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: wybrane aspekty marketingu terytorialnego
|
201--212
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Institutions Supporting Communication Between Public and Private Organisations in Public-Private Partnership
Języki publikacji
Abstrakty
Celem tego artykułu jest przedstawienie organizacji promujących współpracę pomiędzy sektorem publicznym i przedsiębiorstwami prywatnymi na zasadach partnerstwa publiczno-prywatnego. Autor opisuje proces tworzenia organizacji wspierających partnerstwo publiczno-prywatne w Polsce i na świecie oraz zakres ich pomocy przy wprowadzaniu i realizacji koncepcji współpracy obu sektorów. (abstrakt autora)
The aim of this paper is to present organizations which promote cooperation between public sector and private companies on the basis of public-private partnerships. The author describes the process of creating organizations supporting public-private partnership in Poland and abroad and their assistance in introducing and implementing the concept of cooperation of both sectors.(original abstract)
Rocznik
Strony
201--212
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Politechnika Lubelska
Bibliografia
- J. Zysnarski, Partnerstwo publiczno-prywatne, teoria i praktyka, Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr, Gdańsk 2003.
- E.R. Yescombe, Partnerstwo publiczno-prywatne. Zasady finansowania i wdrażania, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2008.
- A. Furyk, Partnerstwo już bez prokuratora, Fundacja Centrum PPP, www.bankier.pl/ wiadomosci/print.html?article_id=2133995.
- B.P. Korbus, M. Strawiński, Partnerstwo publiczno-prywatne. Nowa forma realizacji zadań publicznych, LexisNexis, Warszawa 2009.
- H.W. Alfen, A. Leupold, Public Private Partnerships (PPP) in the German Public Real Estate Sector, Germany Real Estate Yearbook 2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171339023