PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 347 Ekonomia | 45--55
Tytuł artykułu

The role of the Process Owner in the Successive Stages of the Process Management

Warianty tytułu
Zadania właściciela procesu w kolejnych etapach zarzadzania procesami
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
The aim of this paper is to identify consecutive stages of process management and to assign desired (from the point of view of effectiveness of realized processes) behaviours of leaders to them. In the following article on the basis of available literature and empirical studies a series of activities from the area of process management was identified. Next, there was an attempt to indicate characteristics of the leader activities, which could significantly influence the success of individual stages of management processes.(original abstract)
Celem artykułu jest identyfikacja kolejnych etapów zarządzania procesami oraz przyporządkowanie im pożądanych (z punktu widzenia efektywności realizowanych procesów) zachowań przywódców. W niniejszym opracowaniu na podstawie dostępnej literatury przedmiotu oraz badań empirycznych określono sekwencję działań z zakresu zarządzania procesami w organizacji, następnie podjęto próbę wskazania właściwych aktywności przywódczych, które istotnie przyczyniają się do powodzenia poszczególnych etapów procesów zarządczych.(abstrakt oryginalny)
Rocznik
Strony
45--55
Opis fizyczny
Twórcy
  • Czestochowa University of Economics
Bibliografia
  • Durlik I., Restrukturyzacja procesów gospodarczych. Reengineering - teoria i praktyka, Agencja Wydawnicza "Placet", Warszawa 1998.
  • Eckes G., Six Sigma jako trwały element kultury organizacji, Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa 2011.
  • Ford H., Moje życie i dzieło, Instytut Praktycznej Edukacji, Osielsko 2006.
  • Grajewski P., Organizacja procesowa, PWN, Warszawa 2007.
  • Grudowski P., Zalecenia dotyczące zarządzania procesowego w systemach jakości małych firm, "Problemy jakości" 2004, no 3.
  • Lieker J.K., Meier D.P., Droga Toyoty Fieldbook. Praktyczny przewodnik wdrażania 4P Toyoty, MT Biznes, Warszawa 2011.
  • Liker J.K., Convins G.L., Droga Toyoty do Lean Leadership, MT Biznes, Warszawa2012.
  • Pająk E., Zarządzanie produkcją. Produkt, technologia, organizacja, PWN, Warszawa 2006.
  • Skrzypek E., Hofman M., Rola i funkcje zarządzających procesami w systemie przedsiębiorstwa, "Problemy Jakości" 2007, no 8.
  • Twaróg J., Tworzenie struktury procesowej, "Problemy Jakości" 2002, no 11.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171339055

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.