PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 75 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: wybrane aspekty marketingu terytorialnego | 449--460
Tytuł artykułu

Determinanty skutecznego wykorzystywania serwisów społecznościowych w działaniach promocyjnych polskich miast

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Determinants of Effective Use of Social Network Services in the Promotional Activity of Polish Cities
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule wyjaśniono istotę social mediów oraz scharakteryzowano profil ich użytkowników w Polsce. Ponadto zaprezentowano zestawienie dotyczące aktywności marketingowej polskich miast w serwisach społecznościowych. W tym kontekście zidentyfikowano czynniki, które decydują o skuteczności działań podejmowanych przez jednostki terytorialne. Szczególny nacisk położony został na proces komunikowania się z młodymi ludźmi - najliczniejszą grupą korzystającą z social mediów.(abstrakt autora)
EN
The paper describes the essence of social media and the profile of their users in Poland. Moreover, the author shows the combination of the marketing activity of Polish cities on social network services. In this context, the factors, which decide about the effectiveness of marketing action taken by local authorities within the social network services, were identified. The special attention was put to the process of communicating with the young people - the most numerous group that uses social media.(original abstract)
Twórcy
  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Bibliografia
  • D. Kaznowski, Nowy marketing, VFP Communications, Warszawa 2008.
  • T. Bingham, M. Conner, The New Social Learning: A Guide to Transforming Organizations Through Social Media, American Society for Traning and Development, San Francisco 2010.
  • L. Safko, D.K. Brake, The Social Media Bible: Tactics, Tools, and Strategies for Business Success, John Wiley & Sons, New Jersey 2009.
  • J. Turner, R. Shah, How to Make Money with Social Media: An Insider's Guide on Using New and Emerging Media to Grow Your Business, FT Press, Upper Saddle River 2011, s. 37-38.
  • W. Kim, O. Jeong, S. Lee, On social web sites, "Information Systems" 2010, No. 35, s. 218-221.
  • D. Evans, J. McKee, Social Media Marketing: The Next Generation of Business Engagement, Wiley Publishing, Indianapolis 2010.
  • P. Ślusarski, Ranking miast w social mediach, "Press" 2010, nr 11, s. 72-74.
  • M. Gębarowski, Nowoczesne formy promocji, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2007.
  • L.A. Cai, W.C. Gartner, A.M. Munar, Tourism Branding: Communities in Action, Emerald Group Publishing Limited, Bingley 2009.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171339417

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.