Czasopismo
2010
|
Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz instytucjami sektora publicznego. Teoria i praktyka
|
279--285
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Dokonując podsumowania niniejszego opracowania przywołano definicje innowacji i dokonano ich klasyfikacji. Na tle typów innowacji skupiono się na rodzaju innowacji marketingowych i zaprezentowano innowacyjne podejście do budowy strategii marki opartej na emocjonalnych przesłankach budowania relacji z konsumentami. Ten emocjonalny wymiar relacji konsument-marka jest bardzo ważny zważywszy na problem budowania osobowości marki i postawy wobec marki, które to przyciągają i przywiązują ludzi do marki budując istotny parametr lojalności wobec marki. (fragment tekstu)
This article shows that makes the emotional dimension of the brand-consumer relationship very important and it is the personality and attitude of the brand that attracts and keeps people loyal to it. An innovative brand strategy ought to develop business and anticipate what consumers want. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
279--285
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Martyniak Z. : Organizatoryka. PWE, Warszawa 1987.
- Puszkin B. : Heurystyka. W : Z. Martyniak : Organizatoryka. PWE, Warszawa 1987.
- Fustier M., Drevet A., Kaufmann A. : Inwentyka. Metody poszukiwania twórczych rozwiązań. W : Z. Martyniak : Organizatoryka. PWE, warszawa 1987.
- Góralski A. : Twórcze rozwiązania zadań. W : Z. Martyniak : Organizatoryka. PWE, Warszawa 1987.
- Altszuller H. : Algorytm wynalazku. W : Z. Martyniak : Organizatoryka. PWE, Warszawa 1987.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171340189