PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Zachowania adaptacyjne podmiotów TSL na europejskim rynku transportowym | 67--79
Tytuł artykułu

Proces tworzenia oraz strategia działania wybranych centrów logistycznych w Finlandii

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Centra logistyczne można określić jako punkty koncentrujące przepływy logistyczne i operacje w różnych zakresach. Centra te oferują pełny serwis usług logistycznych, tj. składowanie, prace przeładunkowe, przewozy, kompletowanie, pakowanie, oznakowanie cenowe, realizację zamówień dostaw, załatwianie reklamacji, usługi informacyjne itp. Centra logistyczne organizuje się głównie w punktach węzłowych dostępnych dla różnych gałęzi transportu oraz znacznej liczby nadawców i odbiorców. Centrum logistyczne świadczy usługi tworzące wartość dodaną. Współpraca w obrębie centrum powoduje zmniejszenie kosztów oraz korzyści skali. Dzięki współpracy wzrasta też podaż usług oraz ich efektywność, a także szybszy jest przepływ informacji. Potrzeby odbiorców tych usług ciągle się jednak zmieniają, ponieważ w dzisiejszych czasach zazwyczaj nie utrzymuje się dużych zapasów produktów w magazynach producentów. Wymusza to na centrach logistycznych jeszcze większą efektywność. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171340197

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.