Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Ważnym problemem, który od lat absorbuje uwagę kierowników przedsiębiorstw sektora Transportu-Spedycji-Logistyki (TSL) jest wybór strategii jakości, która pozwoliłaby na realizowanie usług dostosowanych do poziomu wymagań klienta, a docelowo zwiększenie poziomu konkurencyjności przedsiębiorstwa. Z tego punktu widzenia jakość staje się kluczowym elementem strategii przedsiębiorstwa sektora TSL. Jakość jest najbardziej znaczącym czynnikiem wpływającym na udział przedsiębiorstwa w rynku i osiąganie długoterminowych zysków. Strategię jakości przedsiębiorstwa TSL można zatem zdefiniować jako sposób, w jaki zamierza ono realizować swoje cele jakościowe. Innymi słowy jest to zespół rozpoznanych, wybranych i wdrożonych działań w zakresie jakości usług, które są w stanie zapewnić przedsiębiorstwu rozwój i przewagę konkurencyjną na rynku TSL. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
131--136
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171340245