Warianty tytułu
Consumer Behaviour on Liquid Milk Market
Języki publikacji
Abstrakty
Celem niniejszego opracowania było przedstawienie wybranych elementów zachowania konsumentów na rynku mleka spożywczego ze szczególnym uwzględnieniem preferencji w odniesieniu do rodzaju wybieranego mleka, formy opakowania, miejsca zakupu oraz częstości i wielkości zakupu. (fragment tekstu)
Results of consumer researches showed that milk is still a very popular and invaluable component of food model of Polish consumer. Only the consumer preferences were changing in relation to sort of milk, the form of its package or place of buying and quantity of buying. The main objective of this paper was to show selected aspects of consumer behaviors associated with liquid milk on the instance of Poznań city households. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
43--52
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego w Poznaniu
autor
- Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego w Poznaniu
autor
- Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego w Poznaniu
Bibliografia
- Kowrygo B. (2000): Studium wpływu gospodarki rynkowej na sferę żywności i żywienia w Polsce. Rozpr. Nauk. Monogr. SGGW.
- Kramer J. (1994): Badania rynkowe i marketingowe. PWE, Warszawa.
- Paradysz J. (2000): Na minusie. Gaz. Wybor. 21 stycznia: 8.
- Popyt na żywność. Raporty Rynkowe. 1. (2000) IERiGŻ, Warszawa.
- Rynek Mleka. Raporty Rynkowe. 21. (2001) IERiGŻ, Warszawa.
- Rynek-Produkt-Konsument. Raport z badań. (2001) Sparks Europe, Warszawa.
- Sobczak M. (1997): Statystyka. PWN, Warszawa.
- Sznajder M. (1999): Ekonomia mleczarstwa. Wyd. AR, Poznań.
- Zalewski A. (2000): Procesy dostosowawcze polskiego mleczarstwa do warunków Unii Europejskiej. Przegl. Mlecz. 9: 280.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171340535