Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Contest-Based Social Networks Sites in the Light of Polish Law
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie norm prawnych regulujących prowadzenie konkursowych portali społecznościowych w Polsce, ich semantyczna prezentacja oraz pokazanie korzyści i zagrożeń wynikających z prowadzenia konkursowego portalu społecznościowego w świetle polskiego prawa.(fragment tekstu)
This article presents the legal standards governing the conduct of contest-based social networks in Poland, their semantic presentation, and present the benefits and risks of contest-based social networks in the light of Polish law, such as law on gambling, on protection of personal data, on competition and consumer protection, and on income tax.(original abstract)
Rocznik
Strony
63--71
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
- ABC wybranych zagadnień z ustawy o ochronie danych osobowych. IV. Wykonywanie obowiązku informacyjnego; https://edugiodo.giodo.gov.pl/fi le.php/1/UST/UST_ 04.htm (30.03.2011).
- Dereń A.M., Prawo gospodarcze. Wybrane zagadnienia, Oficyna Wydawnicza PWSZ w Nysie, Nysa 2005.
- Evans D., Social Media Marketing. An Hour a Day, Wiley Publishing, Indiana 2008.
- Gry hazardowe - informacje, Izba Celna we Wrocławiu, http://www.icwroclaw.pl/pdf/ gry_i_zaklady.pdf (30.03.2011).
- Kosikowski C., Wolność gospodarcza w prawie polskim, PWE, Warszawa 1995.
- Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, http://isip.sejm.gov.pl/Download; jsessionid=6639C511CD351CA3AAD844BCDA615D4E?id=WDU19910800350 &type=3 (30.03.2011).
- Ustawa o ochronie danych osobowych, http://www.giodo.gov.pl/plik/id_p/473/t/pdf/j/pl/ (30.03.2011).
- Ustawa o grach hazardowych z dnia 19 listopada 2009, Ministerstwo Finansów, http:// www.mf.gov.pl/_fi les_/bip/bip_projekty_aktow_prawnych/oc/2009/ustawa_gry_ 13.11/projekt___nowelizacji_z__13_11_09_-_2__2_.pdf (30.03.2011).
- Szulikowski M., Ustawa o grach hazardowych cz. II, http://www.prawo.egospodarka. pl/49041,Ustawa-o-grach-hazardowych-cz-II,1,82,1.html (30.03.2011).
- Szulikowski M., Ustawa o grach hazardowych cz. III, http://www.prawo.egospodarka. pl/49114,Ustawa-o-grach-hazardowych-cz-III,1,82,1.html (30.03.2011).
- Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów, http://www.uokik.gov.pl/download/ Z2Z4L3Vva2lrL3BsL2RlZmF1bHRfb3Bpc3kudjAvMTY0LzEvMS91c3Rhd2Ffb 19vY2hyb25pZV9rb25rdXJlbmNqaS5wZGY (30.03.2011).
- Zajączkowski M., Produkt i cena w marketingu społecznym, Lega, Szczecin 2004.
- Zbiorowe interesy konsumentów, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, http:// www.uokik.gov.pl/zbiorowe_interesy_konsumentow.php (30.03. 2011).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171341319