PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 28 Społeczeństwo informacyjne w świecie rzeczywistym i wirtualnym | 73--87
Tytuł artykułu

Biznesowy charakter mediów społecznościowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Business Nature of Social Media
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na zagadnienie wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach biznesowych i próba uporządkowania wiedzy na ten temat. Media społecznościowe są tu rozumiane jako przekaz informacyjny realizowany w ramach serwisów społecznościowych w formie multimedialnej, wielokanałowej komunikacji sieciowej. (fragment tekstu)
EN
Social media has recently evolved into a new business communication channel. The paper presents a typology of business models in social media and indicators of the effectiveness of actions taken on the fan pages. The absence of examples of possible estimations and calculations of the impact of specific actions taken in social media for financial effects was emphasized.(original abstract)
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Arrington M., Facebook To Lift 5,000 Friends Limit, TechCrunch.com z 9.05.2008, http://techcrunch.com/2008/05/09/facebook-to-lift-5000-friends-limit (10.02.2011).
  • Bonsón E., Flores F., Social Media Metrics and Corporate Transparency. "Online", 2010, July-August, Vol. 34, Issue 4, 23-25.
  • Brzoskowski B., Kupowanie fanów jako model biznesowy?, "eGospodarka.pl" z 1.02.2011, http://www.egospodarka.pl/61504,Kupowanie-fanow-jako-model -biznesowy,1,20,2.html (1.02.2011).
  • Goldner-Aka S., Take the A-Path to Social Media Success, "EContent", 2010, December, Vol. 33 Issue 10., 20-21.
  • http://www.google.com/adplanner/static/top1000/index.html (25.02.2011).
  • http://www.socialbakers.com/facebook-pages/brands/?interval=last-week
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171341331

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.