Czasopismo
2003
|
2 Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie : materiały konferencyjne
|
251--269
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Tworzenie przewagi konkurencyjnej jest niezbędne i możliwe w odniesieniu do małych i średnich przedsiębiorstw również w warunkach gospodarki polskiej.(fragment tekstu)
Rocznik
Strony
251--269
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna w Krakowie; Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Bibliografia
- Aldag R.J., Steams T.M., Management, South-Western Publ., Cincinnati, Ohio 1987.
- Ansoff H.I., Zarządzanie strategiczne, PWN, Warszawa 1985.
- De Sainte Marie G., Kierowanie małym i średnim przedsiębiorstwem, Poltext, Warszawa 1995.
- Gościński J., Cykl życia organizacji, PWE, Warszawa 1987.
- Hinterhuber H.H., Strategische Unternehmungsfuhrung, Walter de Gruyter, Berlin, New York 1989.
- Krajewski K., Determinanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw, Warszawa 1999.
- Marchesnay M., Zarządzanie strategiczne. Geneza i rozwój, Poltext, Warszawa 1994.
- Mroczek E., Alternatywne strategie działania dla małych i średnich przedsiębiorstw', Przegląd Organizacji 3/95.
- Obłój K., Strategia organizacji, PWE, Warszawa 1999.
- Porter M., Strategia konkurencji, PWE, Warszawa 1992.
- Porter M.,Competetive Advantage, Free Press, New York 1985.
- Steiman H, G. Schreyógg, Zarządzanie. Podstawy kierowania przedsiębiorstwem, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 1995.
- Sytuacja ekonomiczna MSP w ocenie przedsiębiorstw, Ministerstwo Gospodarki, Warszawa 2000.
- Wyniki badań GfK Polonia za rok 2001 "Sytuacja małych przedsiębiorstw".
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171341505