PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 2 Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie : materiały konferencyjne | 251--269
Tytuł artykułu

Formułowanie strategii konkurencji MSP w świetle badań empirycznych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tworzenie przewagi konkurencyjnej jest niezbędne i możliwe w odniesieniu do małych i średnich przedsiębiorstw również w warunkach gospodarki polskiej.(fragment tekstu)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna w Krakowie; Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Bibliografia
  • Aldag R.J., Steams T.M., Management, South-Western Publ., Cincinnati, Ohio 1987.
  • Ansoff H.I., Zarządzanie strategiczne, PWN, Warszawa 1985.
  • De Sainte Marie G., Kierowanie małym i średnim przedsiębiorstwem, Poltext, Warszawa 1995.
  • Gościński J., Cykl życia organizacji, PWE, Warszawa 1987.
  • Hinterhuber H.H., Strategische Unternehmungsfuhrung, Walter de Gruyter, Berlin, New York 1989.
  • Krajewski K., Determinanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw, Warszawa 1999.
  • Marchesnay M., Zarządzanie strategiczne. Geneza i rozwój, Poltext, Warszawa 1994.
  • Mroczek E., Alternatywne strategie działania dla małych i średnich przedsiębiorstw', Przegląd Organizacji 3/95.
  • Obłój K., Strategia organizacji, PWE, Warszawa 1999.
  • Porter M., Strategia konkurencji, PWE, Warszawa 1992.
  • Porter M.,Competetive Advantage, Free Press, New York 1985.
  • Steiman H, G. Schreyógg, Zarządzanie. Podstawy kierowania przedsiębiorstwem, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 1995.
  • Sytuacja ekonomiczna MSP w ocenie przedsiębiorstw, Ministerstwo Gospodarki, Warszawa 2000.
  • Wyniki badań GfK Polonia za rok 2001 "Sytuacja małych przedsiębiorstw".
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171341505

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.