PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | Status polskich przedsiębiorstw spedycyjnych i transportowych na tle przemian podmiotów tego sektora w Unii Europejskiej | 43--45
Tytuł artykułu

Jakość usług spedycyjnych w warunkach adaptacji wymogów rynku unijnego

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dynamiczne przeobrażenia, jakie po 1990 r. dokonują się na rynku transportowym w Polsce w stosunku do firm spedycyjnych przebiegają w głównej mierze wokół zagadnień kształtowania poziomu jakości usług spedycyjnych. Podstawy budowania systemu jakości w przedsiębiorstwie daje wdrożenie przez określony podmiot spedycyjny systemu ISO. Przedsiębiorstwa spedycyjne dbające o swoją przyszłość chcąc zapewnić sobie długotrwały sukces na rynku transportowym szukają różnych rozwiązań organizacyjnych i prawnych, które pomogłyby im podnieść poziom konkurencyjności swoich usług. Niektóre z nich upatrują szansę poprawy poziomu konkurencyjności m.in. przez wdrożenie powszechnych i udokumentowanych systemów zarządzania jakością w oparciu o system ISO. Inne firmy spedycyjne starają się budować jakość realizowanych usług spedycyjnych na podstawie tzw. własnego doświadczenia i wiedzy. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171342251

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.