PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 1 (60) | 181--184
Tytuł artykułu

Mark Wheeler Celebrity politics: Image and identity in modern political communications Polity Press, Cambridge-Malden 2013, 240 s., ISBN 978-0-7456-5248-1

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celebrytyzacja to zjawisko będące coraz częściej obiektem badań socjologów lub medioznawców. Staje się także obiektem zainteresowania politologów i internacjologów. Jest to obszar, którego dynamika w znaczący sposób wpływa na trudności w formułowaniu tez, które dotyczyłyby większej liczby przypadków. W literaturze anglojęzycznej publikacje dotyczące celebrytyzacji w polityce zarówno krajowej, jak i światowej są coraz liczniejsze, ale co ważniejsze - coraz bardziej interesujące. Celebrity politics: Image and identity in modern political communications to publikacja Marka Wheelera wydana przez wydawnictwo Polity Press. Książka, jak na razie, nie została przetłumaczona na język polski.(fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
181--184
Opis fizyczny
Twórcy
  • Instytut Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Wrocławskiego
Bibliografia
  • J. Street, Celebrity politicians: Popular culture and political representation, "The British Journal of Politics and International Relations" 2004, nr 6 (4), s. 435-452.
  • M. Wheeler, Celebrity politics: Image and identity in modern political communications, Cambridge-Malden 2013, s. 172.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171343483

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.