Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celebrytyzacja to zjawisko będące coraz częściej obiektem badań socjologów lub medioznawców. Staje się także obiektem zainteresowania politologów i internacjologów. Jest to obszar, którego dynamika w znaczący sposób wpływa na trudności w formułowaniu tez, które dotyczyłyby większej liczby przypadków. W literaturze anglojęzycznej publikacje dotyczące celebrytyzacji w polityce zarówno krajowej, jak i światowej są coraz liczniejsze, ale co ważniejsze - coraz bardziej interesujące. Celebrity politics: Image and identity in modern political communications to publikacja Marka Wheelera wydana przez wydawnictwo Polity Press. Książka, jak na razie, nie została przetłumaczona na język polski.(fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Instytut Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Wrocławskiego
Bibliografia
- J. Street, Celebrity politicians: Popular culture and political representation, "The British Journal of Politics and International Relations" 2004, nr 6 (4), s. 435-452.
- M. Wheeler, Celebrity politics: Image and identity in modern political communications, Cambridge-Malden 2013, s. 172.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171343483